Sunday, September 20, 2009

Weblog Popular 1Malaysia


Denaihati ingin mencari Weblog Popular 1Malaysia dalam jutaan weblog di Malaysia. Hadiah yang ditawarkan adalah lumayan!

Kontes hebat ini disponsor oleh sponsor2 yang hebat juga:
SAUDACARE dan ANISHA ONLINE MALL
(Kepada yang berminat nak jadi sponsor boleh hubungi terus melalui twitter @Denaihati)

Pilih satu blog yang paling ANDA sukai dan tuliskan apa bestnya weblog tersebut.
Saya suka http://puisitepijalan.blogspot.com/ kerana gaya penulisan beliau yang sangat unik dan menarik. Saya amat meminati puisi2 beliau.

saya tahu contest Weblog Popular 1Malaysia dari blog ...
Saya tahu contest Weblog Popular 1Malaysia dari blog http://lili-precious.blogspot.com/

Contest ini tamat jam 12.00 am pada 30/9/2009.
Saya sudahpun subscribe kepada Denaihati.


3 comments:

Precious said...

tima kasih 4 this! But do check ur comment kat Denaihati, nape komen drp I lak? Hi hiii ...

denaihati said...

terima kasih join contest. Salam Aidil fitri dan maaf zahir batin.

denaihati said...

Salam Aidil Fitri, Maaf zahir batin. UNdian untuk contest weblog popular 1Malaysia sangat diharapkan.